czwartek, 26 listopada 2009

Ostatnio mam wenę...

... tylko zaczyna mi brakować materiałów. Trzeba będzie się zabrać za wybieranie i zamawianie, tylko na to potrzeba trochę czasu. Poza tym muszę sobie zakupić porządne szczypce tnące, bo obecne okropnie się stępiły, ale na początku stawiałam na cenę, nie na jakość:( Teraz już zakupię coś droższego, bo wiem, że potrzebne. Zakupy odłożę sobie chyba na styczeń, bo teraz mam pomysły na filcowe ozdoby świąteczne, więc chyba się już zacznę przymierzać do ich wykonywania:) Poza tym wiem (z doświadczenia) jak działa nasza nieoceniona Poczta Polska w okresie przedświątecznym, wolę więc zaoszczędzić sobie stresu wywołanego czekaniem na przesyłki:)

Na początek bransoletka. Dorabiałam ją na szybkiego do kompleciku, który kuzynka wybrała sobie na wesele. Zdjęcie nie jest zbyt piękne, bo był wieczór i musiałam je szybko zrobić.

kostki szklane "cracle", koraliki szklane, elementy posrebrzane

Kolczyki:

kuleczki filcowe, howlit, elementy posrebrzane


koraliki "alcee", elementy posrebrzane


koraliki szklane, elementy posrebrzane

koraliki szklane, elementy posrebrzane

koraliki szklane, krople szklane, linka jubilerska, sztyfty posrebrzane


Na koniec komplecik, który powstał na zamówienie mojego siostrzeńca. Komplecik ma być prezentem mikołajkowym dla koleżanki z klasy. Powstał jeszcze drugi do wyboru, ale niestety muszę powtórzyć mu sesje zdjęciową:)

Kolczyki
koraliki drewniane, koraliki "fimo", linka jubilerska, elementy posrebrzane

bransoletka

koraliki drewniane, koraliki "fimo", elementy posrebrzane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz