wtorek, 19 stycznia 2010

Moje pierwsze karteczki

Od dłuższego czasu zbierałam się, żeby spróbować swoich sił w robieniu karteczek. W końcu zaczęłam, więc chcę się pochwalić. Zrobiłam dwie karteczki, jak na razie były to karteczki dla najbliższych Jedna na dzień babci dla mojej mamy, a druga na urodziny dla siostrzeńca. Są troszkę niedopracowane i może nie najpiękniejsze, napisy musiałam zrobić sama, bo nie posiadam drukarki w domu, a nie było czasu drukować u kogoś. Zamieszczam zdjęcia, wiec oceńcie sami:) A na dokładkę parę sztuk nowej biżuterii.

Karteczka dla babci



Karteczka dla Radusia

Kolczyki
szkło weneckie, koraliki szklane, elementy posrebrzane

kryształki swarovski, srebro

koraliki szklane, elementy posrebrzane

szkło weneckie, koraliki szklane, elementy posrebrzane

szkło weneckie, koraliki szklane, elementy posrebrzane

koraliki lampwork, koraliki szklane, elementy posrebrzane

masa perłowa, elementy posrebrzane

koraliki szklane, elementy posrebrzane

koraliki szklane, elementy posrebrzane

Bransoletki na drucie pamięciowym
koraliki szklane, kuleczki filcowe, przekładki posrebrzane

koraliki szklane, przekładki posrebrzane

Coś na szyję
rzemyk, turkus, elementy posrebrzane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz