czwartek, 19 lutego 2009

kolejna porcja, raczej porcyjka:)

Wstawiam kolejne zdjęcia moich malutkich dzieł. Ciągle uczę się czegoś nowego i wydaje mi się, że wychodzi mi coraz lepiej:) Ale to oczywiście tylko moja opinia. O obiektywną ocenę proszę moich drogich czytelników. Niestety zdjęcia nadal są kiepskie. Próbowałam kombinować z tłem , ze światłem i niestety nic mi nie wychodzi:( Jednym słowem fotografa ze mnie nie będzie... Pozostałam więc przy moim starym tle i miejscu na parapecie okna:)
Zaczynam więc prezentację od bordowych, delikatnych kolczyków z koralików o pięknej nazwie desert sun (słońce pustyni).


kolczyki: koraliki desert sun, linka jubilerska, elementy posrebrzane

Następnie komplecik stworzony specjalnie na prezent dla pewnej zwariowanej koleżanki... Agnieszko :) mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić...


kolczyki i zawieszka do komórki: koraliki szydełkowe, koraliki drewniane, koraliki szklane, elementy posrebrzane, bigle srebrne

Kupiłam kiedyś łańcuszek i przeleżał swoje, zanim zdecydowałam się go użyć i tak oto powstała zawieszka do telefonu

zawieszka do komórki: walec fimo, koraliki szklane, elementy posrebrzane

Pasiaste kolczyki z koralików szklanych, których nazwy już nie pamiętam, bo też przeleżały jakiś czas w pudełku:)

kolczyki: koraliki szklane, elementy posrebrzane

Ukłon w stronę szkła weneckiego. Kolczyki wyszły mi bardzo długie, ale kiedy je przymierzyłam stwierdziłam, że nie będę nic skracać, bo wyglądają przepięknie.

kolczyki: szkło weneckie, howlit turkusowy, elementy posrebrzane, bigle srebrne

I na koniec proste kolczyki, ale na dużych biglach, które mnie urzekły

kolczyki: koraliki alcee 3 colors, elementy posrebrzane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz