środa, 22 kwietnia 2009

Bransoletki na drucie pamięciowym

Ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na moje dłubanie, bo mąż przyniósł mi pracę do domu. W kółko przepisywałam i wypełniałam rubryczki. Jednak w chwili natchnienia zrobiłam dwie bransoletki na drucie pamięciowym. To moje pierwsze takie twory, mimo, że drut ten leżał w moim "warsztacie" (pudło po kozakach:)) od dawna. Zaczęło się od tego, że wygrzebałam gdzieś mój stary sznur bursztynów i zapragnęłam sobie zrobić z nich bransoletkę. Tak mi się spodobała, że dorobiłam do niej kolczyki, żeby mieć komplet. A potem wzięło mnie na drugą bransoletkę z takiego drutu, tyle, że mniej "poważną". I teraz chwalę się moimi nowościami.

bransoletka: drut pamięciowy posrebrzany, bursztyny, koraliki szklane


kolczyki: elementy posrebrzane, bursztyny, koraliki szklane

bransoletka: drut pamięciowy posrebrzany, koraliki szklane, przekładki metalowe, koraliki fimo, kuleczka filcowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz