czwartek, 21 maja 2009

brak czasu

Cierpię właśnie na tę przypadłość, dlatego mało mam do pokazania. Poza tym zbiera mnie na coś zgoła innego niż biżuteria, ale jeśli mi wyjdzie to dopiero wtedy się pochwalę o co chodzi. Ale oczywiście nie rezygnuję z biżuterii:) Pierwsze trzy pary kolczyków zostały zrobione na zamówienie. Zdjęcia nie są rewelacyjne, bo były robione na szybko. Te fioletowe są do naszyjnika, który był już wcześniej.


kolczyki: bigle srebrne, koral, lawa

kolczyki: ametyst, linka jubilerska, elementy posrebrzane

kolczyki: elementy posrebrzane, szkło weneckie, koraliki szklane

Teraz wiosenna wariacja:

kolczyki: elementy posrebrzane, koraliki millefiori, koraliki szklane

A na koniec bransoletka męska, którą zażyczył sobie mój M. Kupiłam koraliki, zrobiłam według wspólnego pomysłu, a on stwierdził, że jest "damska":( sami oceńcie

bransoletka: sznurek woskowany, elementy posrebrzane

Chciałam się jeszcze pochwalić ostatnim zakupem. Od dawna podobał mi się ten kwiatek i w końcu kupiłam:) Od razu dobrałam też doniczkę. Mam nadzieję, że będzie rósł, ponieważ jeszcze nigdy nie kupowałam kwiatka. Wolę sobie sama "wyhodować" z zaszczepki:)


Mój zamioculcas


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz